Ensimmäinen vaatimus tulisi olla: työt roboteille, rahat meille!
Robottityö vapauttaa
Robotisaatio etenee ja koneet vievät ison osan palkkatyöstä. Ihmiskunta on aina unelmoinut vapautuvansa välttämättömyyksistä, joten hieno homma! Mutta kuka omistaa robotit?
Myö ja meidän työ
Suomalainen työ on suomalaista vain niin kauan kuin markkinointi pelaa, muistuttaa Sini Savolainen.
Järjestäytyminen kannattaa aina
Juuso Aromaan mielestä ammattiliittoon kannattaa kuulua vaikka ay-liike onkin jäänyt jälkeen pirstaloituvan ja pätkittyvän työelämän muutoksista.
Huivipelkoa kesyttämässä
Huivi ei ole musliminaiselle ongelma vaan osa itsemääräämisoikeutta.
Tervetuloa islamisaation Suomeen!
Tulevaisuustutkija Jukka Liukkonen näkee islamisaation aivan nurkan takana. Oikeastaan se on jo täällä.
Katopa kuule Googlesta!
Jostain syystä meillä elää vahvasti käsitys siitä, että vähemmistössä olevalla uskonnolla on oltava yhteinen mielipide siitä, miten asioihin on suhtauduttava.
Tulee tänne ja haastaa
Islamista käytävää keskustelua vaivaa sama ongelma kuin uskontokeskustelua yleensä: keskustelijoita on paljon enemmän kuin asiantuntevia sellaisia.
Ulkoministeriön tukemaa journalismia
Liberon 3/2013 ilmasto-teemaliite on toteutettu Ulkoministeriön viestintä- ja globaalikasvatustuella. Vasemmistonuoret ry:n ja Libero ry:n yhteisesti hallinnoimaan hankkeeseen sisältyi myös heinäkuussa Vasemmistonuorten kansainvälinen ilmastoleiri sekä siellä järjestetty lehtityöpaja.
Pieniä vihreitä valheita
Ilmastonmuutos on totta markkinoijillekin. Mikael Leskinen ja Johanna Koivisto valottavat artikkeleissaan, miten ilmastoa ja ympäristöä käytetään markkinoinnissa.
- Edellinen sivu
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 8
- Seuraava sivu